Verzenden & retourneren


Verzendbeleid

De verzendkosten van uw bestelling zijn voor uw rekening als koper.

Tijdens het betaalproces kunt u kiezen tussen standaard verzending en aangetekende verzending. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tijdens het bezorgproces. Als uw zending niet aankomt, kunt u contact opnemen met de bezorgdienst. Kiezen voor aangetekende verzending tijdens het afrekenen zorgt ervoor dat uw pakket verzekerd is.

 

 

Terugbetalingsbeleid

  

Het terugsturen van kleding is mogelijk binnen een periode van 7 dagen, op voorwaarde dat de kleding ongedragen en vrij van rook is. De kosten voor het eventuele retourneren van de kleding zijn voor u als koper. Als u items retourneert, kunt u ervoor kiezen om het bedrag te laten crediteren of om een ander item/maat te ontvangen. Retourneren van de kleding is enkel mogelijk binnen het gestelde termijn van 7 dagen, tenzij hier ander contact over is geweest en hiervoor met de desbetreffende persoon afspraken over zijn gemaakt.

Om kleding terug te sturen, kunt u een WhatsApp-bericht achterlaten op het telefoonnummer +31 6 39023298 met vermelding van de items die u retourneert. 

Zodra wij de geretourneerde kleding hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.

 

 

Privacy beleid

Uw privacy wordt te allen tijde gegarandeerd tijdens het hele proces. Voor het gebruik van foto's van derden is voorafgaande toestemming vereist. Als u wilt dat uw foto's worden gebruikt op onze sociale media, kunt u ze naar ons sturen. We kunnen u en uw bedrijf taggen als daarom wordt gevraagd.