Verzenden & retourneren


Verzendbeleid

De verzendkosten van uw bestelling zijn voor uw rekening als koper.

Tijdens het betaalproces kunt u kiezen tussen standaard verzending en aangetekende verzending. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tijdens het bezorgproces. Als uw zending niet aankomt, kunt u contact opnemen met de bezorgdienst. Kiezen voor aangetekende verzending tijdens het afrekenen zorgt ervoor dat uw pakket verzekerd is.

 

Terugbetalingsbeleid

  

Het terugsturen van kleding is mogelijk binnen een periode van 7 dagen, op voorwaarde dat de kleding ongedragen en vrij van rook is. De kosten voor het eventuele retourneren van de kleding zijn voor u als koper. Als u items retourneert, kunt u ervoor kiezen om het bedrag te laten crediteren of om een ander item/maat te ontvangen. Indien de retourzending niet binnen de gestelde termijn plaatsvindt, maar er toch een item wordt teruggestuurd, wordt het bedrag omgezet naar een tegoed op uw account.

Om kleding terug te sturen, kunt u een WhatsApp-bericht achterlaten op het telefoonnummer +31 6 39023298 met vermelding van de items die u retourneert. 

Zodra wij de geretourneerde kleding hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.

 

 

Privacy beleid

Uw privacy wordt te allen tijde gegarandeerd tijdens het hele proces. Voor het gebruik van foto's van derden is voorafgaande toestemming vereist. Als u wilt dat uw foto's worden gebruikt op onze sociale media, kunt u ze naar ons sturen. We kunnen u en uw bedrijf taggen als daarom wordt gevraagd.